92 - Pohoda na opačné straně Francie

17. listopadu 2011 v 0:21 | Zouzours
Třináctého května: Supertranquille jsme vstávali v jedenáct hodin. V klídku jsme se nasnídali, dali si kafíčko a lelkovali jsme. Kreslili jsme, psali, internetili a tak podobně.

K obědu jsme měli typicky španělské jídlo paëllu, což je (pokud si to správně pamatuju) rizoto se spoustou mořské havěti. Dokážete si asi představit, že jsme z toho jídla měly respekt, obzvlášť, když jsme nechtěly urazit hostitele. Kravata, teda kreveta mi chutnala a mušli jsem se naštěstí vyhnula :D Pak jsme si typicky dali siestu a mezitím se vrátila kočičí maminka z práce.

Odpoledne jsme s Adrim jsme se šli projít (autem) k nedaleké zřícenině. Byla to asi tak půlhodinka cesty šílenýma serpentýnama, zato s krásným výhledem na hory... Na Alpy, i z dálky jsou obrovský a táhnou se daleko. Dorazili jsme na parkoviště, ze kterého se mělo jít na hrad. Zdálo se mi, že vidím šipku, kudy se má jít, ale vzhledem k tomu, že pořád věřim, že Adrien nemá orientační nesmysl, jdeme za ním jakousi pěšinkou. Jdeme už dlouho a nikde nic :D Naštěstí to vedlo k hradu, akorát to byla delší (zato horší :)) cesta. Ba ne, byla to krásná cesta a dostali jsme se ke krásný vyhlídce na celé město a Alpy. Byl to naprosto úžasný výhled, kde jsme si sedli a kochali jsme se.

Pokračovali jsme dál, utíkali jsme po skále jako v pánovi prstenů a zjistily jsme s medvědem, že jsme synchro (podívejte se na naše oblečení :)) Zřícenina byla hezká a když jsme ji procházeli dolů, zjistili jsme, jak je obrovská. Klobouk dolů, zajímalo by mě, jak to asi původně vypadalo. Po cestě jsme poslouchali kouzelné cinkání zvonečků a přemýšleli nad tím, kde je nějaká zvonkohra. Dole bylo pódium, asi tam občas pořádají vystoupení, u něho se s námi začala bavit nějaká paní. Podle jejího přízvuku bych tipla, že to byla italka, ale omyl. Byla to francouzska s nechutně silným (úžasným) jižanským přízvukem :D Je to strááááášně vtipný!!

Následně jsme natrefili na sympatického berger (čti beržé) - pasáčka ovcí. Takový dědula, který také měl jižanský přízvuk. "Les filles à droite! Très bien (bjen)." A záhada zvonečků byla vyřešena, ovečky měly na krku zvonečky a každý cinkal jinak, takže to bylo velice příjemné poslouchat. A taky jsme si je pohladili..

Adri se pak rozešel k autu, napřahne ruku, stiskne klíček a ups, auto pípne na opačné straně :D Bohužel jsme nestihli šnečí farmu, ale až tak nám to nevadí, jsme uťapaní a hladoví. Na žízeň si dáme pivo a pak správnou večeři ve francouzském stylu: polévka, salát, těstoviny (ravioli), sýr a jahody s jablečným pyré. ŇAM!

Rozhodli jsme se, že se večer ještě koukneme na film. Vybírali jsme ho asi hodinu, protože jsme nevěděli co a pak jsme zjistili, že půlka filmů by trvala moc dlouho. Nakonec padla volba na Annie Hall, která byla ve francouzštině, bohužel bez titulků. Ušly nám všechny vtipy, ale aspoň se zasmál Adri. Pak jsme všichni ještě před půlkou usnuli a rozhodli jsme se, že radši půjdem spát.

S Niki jsme zalehly do camping caru, který v nás opravdu vzbuzoval pocit, že jsme někde v Chorvatsku (byť jsem nikdy v Chorvatsku v camping caru nebyla...). Pak jsme dostaly tradiční záchvat smíchu, že jsme musely zbudit ... hm, i ty kravičky, co spaly hned přes cestu na louce. A spekulovaly jsme, co jsou asi ty šíleně děsivý ufounský zvuky (žáby).

P.S. Omlouvám se za nepřebranost fotek, ale jdu spát! :) http://zaori.rajce.idnes.cz/Pohoda_na_opacne_strane_Francie

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.