15 - Výšlap na Banzan

7. října 2018 v 6:32 | Zuzu
Jednoho krásného dne jsem v Českoye potkala Čechy, kteří se potulují okolo Sendai. Respektive jsou tu většinou na nějakou omezenou dobu. Jeden z nich mě pozval na výšlap na nedaleký kopec zvaný Banzan.

Vybrali jsme si krásný oblačný den s příslibem přeháněk. Samozřejmě nemam žádné pořádné vybavení na výšlap. Prý to nemá být nic náročného, tak to snad zvládnu ve svém jakoby sportovním oblečení. Poznámka pro příště - do japonské džungle nebrat bílý batoh. A nezapomenout se nasmradit odpuzovačem komárů.

Ráno jsme se potkali ve vlaku, celkem jsme nakonec byli čtyři odvážlivci. Ještě jsme ani nedošli ke kopci a už začalo poprchávat. Tak jsem vytáhla deštník, který nesmí chybět na žádné výpravě hahah.

Sotva jsme došli k naší stezce, čelili jsme první překážce a to jest vybourané cestě. Neodradilo nás to a sešplhali a vyšplhali jsme na druhou stranu. Dostala jsem hůlku a hned se mi šlo o kus líp. Šla jsem jako druhá. Jakmile někdo nasadí tempo, tak se mu přilepím na paty a jdu. Tím jsme začali utíkat naším japonským kamarádům protože kamarád má dlouhé nohy.

Nutno poznamenat, že jakmile jsme se vydali džunglí nahoru, tak už bylo úplně jedno, jestli prší nebo ne, protože byl ukrutný hic a člověk se spotil tak jako kdyby zmoknul ve slejváku. Po cestě jsme narazili na spoustu výhledů, které by si člověk určitě užil víc, kdyby bylo vidět víc než mlžný opar. Na vrcholku na nás čekal chrám s dalším neviditelným výhledem a cedulka s výškou hory bez desetinné čárky, takže to vypadalo, že jsme vyšplhali přinejmenším na horu Fudži.

Cesta zpátky proběhla rychle, nepotkali jsme žádného medvěda, jen jednou zašustilo křoví, možná soused Totoro. Dole jsme si vystáli pořádnou frontu na rámen ozvláštněnou rébusy pro zkrácení dlouhé chvíle. Rámen stál za to, byla to lahůdka.

Po cestě domů jsem se zastavila v kavárně, kde jsem načrtla další obrázek a pak jsem šla spokojeně domů.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.